Vertrek Klant

  • Gepaste contante betalingen worden geaccepteerd mits dit gedaan wordt zonder handcontact.  De behandelaar vermeld dit door middel van een poster, email en of nieuwsbrief.
  • Behandelaar stimuleert het contactloos betalen middels digitale betaalmiddelen zoals pinnen, tikkie, betaal verzoek vanuit eigen bankrekening en mobiel betalen.
  • In geval van een pinbetaling: voordat de behandelaar de eigen handschoenen uitdoet, ontsmet deze de handschoenen, pakt het pinapparaat en rekent af met de klant
  • Als dat gedaan is, begeleidt de behandelaar de klant naar het bakje, indien van toepassing, waar deze de mobiele telefoon en sieraden op kan pakken.
  • Bij vertrek van de klant, geen handcontact hebben.
  • Schoonmaak en desinfectie werkzaamheden uitvoeren voorafgaand aan de volgende klant. Volg de instructies op pagina van hygiëne.
  • Vul de vertrektijd van de klant in jouw agenda of logboek. Dit is belangrijk om te kunnen traceren wie op elke moment binnen de salon / bedrif is geweest.

5 reacties op “Vertrek Klant”

Gewoon in een bakje met ontsmettingsmiddel leggen. En daarna op papier laten drogen. Krijgen toch nog eens schoongeld. Want ik vindt heel erg dat we geen geld meer aanpakken. En weggestuurd worden zonder product. Zelf ervaren. 😔 Dus misschien is het een ideetje.

Bedankt voor je suggestie. Waarschijnlijk is contactloos aannemen van contant geld genoeg “bescherming” aldus het RIVM. Hier wordt door ons naar gekeken.

Geef een reactie